100% klanttevredenheid

Ik vind het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Daarom garandeer ik met Studio WAM een 100% klanttevredenheid op al mijn producten.

 

 

Milieu en duurzaamheid

Het milieu is erg belangrijk voor mij en daarom kies ik ervoor om alle kaarten te laten drukken op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoe ik aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.

Tijdens het drukproces wordt gedrukt met digitale drukpersen. Per bestelling wordt er precies het bestelde aantal kaarten gemaakt, zo onstaat er nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval.
Er wordt gebruik gemaakt van volstrekt onschadelijke - dus 100% niet giftige - ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij Studio WAM koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, ben je ontevreden of wil je een product aan ons retourneren? Neemt u dan alstublieft contact met ons op.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• per telefoon 0638314020 - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
• schriftelijk: Studio WAM Klantenservice, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist

 

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Studio WAM niet verantwoordelijk.

 

Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

 

Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Studio WAM gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.

 

Druktechnieken

Grafische drukwerktechnieken zoals metallic inkten en pregen worden bij ons niet toegepast. Heb je toch een speciale wens die je er niet tussen ziet staan? Neem dan contact op via willeke@studiowam.nl, er is vaak veel mogelijk.
 

Tips, advies en vragen

Heb je tips voor Studio WAM, advies voor de verbetering van mijn dienstverlening of andere vragen, dan hoor ik die graag. Ik sta open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een bericht naar me.